16 mars 2010

vårligt.

Jag älskar att det är så många olika åsikter om mitt bilköp som snart kommer äga rum! Haha, det är så kul att fråga alla vilken bil dom tycker jag ska köpa för ingen säger samma sak, tjaaaa förutom golfälskarna såklart. Men den som lever får se vad det blir för liten pärla. Bankmannen ringde idag och beklagade förseningen med papper och kraffs och gav mig lite bonus som plåster på såren. 120 kr! Haha vilket skämt, men sådana är dom. Bankerna! Fast det är ju tur att dom finns...

En underbar dag ska nu utforskas. Promenix, handling av lite mat och sen besök av en del av mitt hjärta. Vore skönt om den delen kunde stanna kvar länge så det slipper hugga så förbannat när den är borta. Fast man kan inte rå över allt, och ni som tror att jag har något slags kontrollbehov kan ju sluta tro det nu för jag har inte koll på något alls och jag överlever ganska lätt. Vem kan inte leva med lite smärta i en avsaknad del i ett hjärta?

Våren kommer. Mina underbara flicks kommer på fika on friday och kanske kanske ska jag ut på lördag med Rosévinet som jag ska börja kalla henne! Dricker du rosé Rosen?

Nu ska jag undersöka om det finns nässpray på konsum så jag slipper snora sönder på jobbet åter en natt.

Ciao Bellas.

Inga kommentarer: