15 mars 2010

Åh det är en jävla bildjungel jag har hamnat i! Jag vill ju ha en snygg bil, som är rätt billig att äga men den ska vara rolig att köra och ha lite specialiteter i inredningen. Det verkar som om Renault Clio skulle passa mig bäst, men den är inte så jävla snygg... Nu ligger en asfräsch Peugeot 206 GTI ute på blocket till en billig penning, men det är tydligen inte så billigt att äga en GTI så skit i den. Jag har även, trots att det tar emot, börjat titta på lite golfar. Det ligger en blå skönhet (not) ute på blocket nu, men då har jag ju exakt samma bil som syster och det känns ju lite tråkigt. Nåja, banken segar som fan så jag har ju inte ens några pengar än... Det kommer nog en bil som passar mig, håll tummarna!

Nu hänger tvätten i torkskåpet och jag ska diska upp lite disk.
Är sjukt hungrig men jeeesus vad jag inte vill laga mat till bara mig själv så jag väntar lite till. Imorgon ska jag alla fall laga nåt smaskigt till kvällen, for me and my girlie.

nån av dom här kanske skulle passa mig... :)

Inga kommentarer: