20 mars 2010

Sol Av Isfolket.

Jag vill bara berätta för er att jag har haft en underbar dag! En underbar dag med människor, med vänner jag aldrig vill förlora. Tänk på att det alltid finns två sidor av en sanning innan ni dömmer sönder människor. Jag vet att jag kan vara hård, att jag kan vara aggro, att jag kan hata människor. Livet är för kort för att leva i lögn, så jag lever i sanningen. Jag älskar mina vänner, jag står upp för dom jag känner för. Jag kastar inte sten i glashus och jag är mäkta stolt över att jag är den jag är trots en del mindre katastrofer i mitt lilla liv. Pallar du inte så dra då, men jag säger som min älskade Frida. Ingen är så rik att den har råd att förlora en vän och jag hopppas med hela mitt bultande hjärta att detta även ska bli Eran dags sanning.
Isfolket är min bibel. Jag är Sol. Den som gör mina nära och kära illa dödar jag, förintar. Men dom som är mina nära och kära älskar jag och skyddar jag med mitt liv. Ni andra kan ju nästan dra åt helvete.

Dagen har varit underbar. förutom saknaden jag känner, men kanske går den över eller så slipper jag den för att allt ordnar sig till det bästa. mitt bästa. Ditt bästa?

Godnatt jorden.

Må vi aldrig få en FLASH FORWARD.

Inga kommentarer: