15 mars 2010

ny vecka.

Gud vad skönt det var att sluta lite tidigare inatt, nu hinner jag ju somna innan fem... Perfuktus! Passar bra för när jag vaknar ska jag tvätta, gud alltså, tvätta måste vara det tråkigaste som finns?! Jag vill ha en egen tvättmaskin... Det finns tydligen en smal liten på Onoff eller var det nu var som passar in mellan väggen och badkaret. Hmm ge mig! ;) Ja kommer aldrig ha råd alla fall, inte nu när jag är i bilköpartagen plus att jag hastigt och lustigt (nää inge lustigt alls) ska betala hela dyra hyran själv. Om någon vet ett litet billigt hus eller en fin trea/radhus så tell us! Trots våra smala kroppar så får vi inte plats på 55kvadrat.

Nu ska jag sova, hoppas och håll tummarna att den här lilla förkylningen i min kropp försvunnit när jag vaknar...

puss o kärlek. ta hand om varandra.

Inga kommentarer: