27 mars 2010

klotter.

Ja vad ska man säga? Vädret är inte lysande direkt och min fina lilla pärla blir ju helt smutsig! Jag vill tvätta henne men jag orkar inte, hon får vara lite lortig :)
Den här helgen är alla fall sjukt lugn och skön! Jag var hemma hos anna o johan igår och gav lille björn hans försenade 1års present. Bäst var när han nakenfisen sprang runt och kissa på golvet, haha, så sööööt!
Nu har jag ätit lite choritzo och sitter framför tvn, jag har för andra gången i mitt liv spelat på Stryktipset, bara att hålla tummarna! Jag vill bli en rich bitch :D

Ikväll ska jag hem till Thylle och glo på film. Hon har bästa tvn och bästa ljudet, soffan är inte riktigt lika bra som min men den duger ;) Ska bli nice alla fall. Inatt förlorar vi ju en timma också då vi ska ställa FRAM klockan. Jag som redan har världens kortaste helg får nu en ännu kortare, det e tur det är påsk snart så jag får lite ledigt...

Blabla bla bla tjöt. om inget för jag orkar inte.
See yaa.

Inga kommentarer: