22 mars 2010

måndag,

Puh äntligen måndag! ;) Det blev en fantastisk helg vänskapligt sett, men en smärre katastrof på andra sätt. Min lägenhet saknar numera lite möbler, lite mysfiltar och mattor... Life goes on, huvudsaken är att man ser till att man själv mår bra. Och sen ska man ju försöka att såra så få som möjligt på vägen till lyckan. Såklart!

Imorgon ska jag alla fall åka till Eskilstuna och kolla in en liten bil. Håll tummarna att den är fin och att jag vill ha den! :D

Nu ska jag vila lite efter att ha blivit väckt av en hund, en mycke söt hund men ändå... Ska hålla på och skriva massa rutiner på jobbet inatt, mina ögon kommer se i kors!
Egentligen borde jag dammsuga, gå och handla mjölk och duscha. Men jag tar mig en vila och fixar de där imorgon istället. Innan klockan 15 då mitt "bilköparstöd" kommer och hämtar mig.

.puss.

Inga kommentarer: