03 december 2009

Torsdagen den 3e december.

Tack Natalie för att du är så smart och kollar mer än en lampa i kontakten så Du är heeeelt säker på att kontakten vid balkongen inte funkar. Haha pinsamt när Öbo precis var här (och väckte mig!!) och säger att det inte är något fel... Jag skojja till det lite och sa att då var det ju snabbt ordnat, han föll ut i ett stort tomteskratt. Jag blev rädd och sa tack och gömde mig i mitt sovrum, sen gick han. Men nu lyser det så fint på balkongen! Jag ska ju ha lite julmys här imorgonkväll, så det passar ju :) Egentligen är det väl idolmys vi ska ha men med lite glögg blir det lätt JUL. älska :D

Nu ska jag göra mig het och gå en promenad upp på staden. Later on blir det en fika på Java med fina vänner. Synd att min ovän Anna som numera är lite vän igen ;) inte kunde följa med... Ibland är det faktiskt ett preveligium att jobba natt, jag kan ju göra så mycket på dagarna! Alla fall när det gäller roliga saker och bara är en natt kvar, då orkar man vara lite tröttis och behöver inte sova så mycket.

Som Frida skrev i sin blogg www.iwannakisskissie.blogg.se så ska ju hon på Melissa Horn den 9e i Stockholm, och hon ska ju dit med MIG. Le Nöt har styrt upp det där bra, jag alltså. Så jag kan ju avrunda denna 3e december blogg med en av hennes låtar från från plattan och ni kan väl snälla säga om ni tror hon sjunger till en gammal vän, mamma eller kärlek och om denna lilla kärlek iså fall är en Qvinna?

Inga kommentarer: