10 december 2009

i hate you so much right now.

Melissa var underbar, ja återkommer i ämnet.

Juat nu är jag förbannad! Loggar in på Fridas dator, slår upp Aftonbladet och den andra rubriken är http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6265813.ab
hemskt, ja visst. MEN FÖR I HELVETE VÄRLDEN, en man misshandlar en kvinna till döden fler gånger än vad vi säger Tack varje dag, en MAN misshandlar en KVINNA säkerligen varje minut som går.... VAR E RUBRIKEN?! O en man våldtar en KVINNA, var e rubriken?! Jag är beredd att börja hata män, ja vad fan ska jag göra då?! Jag är rädd när jag klockan 16.00 (det är vinter och mörkt) ska gå till min vän genom parken, jag är rädd att möta en MAN. MAN eller MUS, töntar. Dom misshandlar, slår och förstör... neeee men inte alla väl?! Nej men jag är fortfarande RÄDD att råka på JUST EN av dom hundra tusen jävla idioter som bor i MITT land, RÄDD att dom ska skada mig. Vilket dom säker inte skulle göra för jag KAN får svarta ögon ;)
Men jag är rädd att behöva använda dom...
Frida säger att jag e lite störd, OCH?! De e ju sant. (att män är RÅTTOR)

.Puss.

Inga kommentarer: