01 december 2009

amazed.

1december och kyligt i luften, härligt! :)
Idag har jag köpt juldagsbiljetter till Ritz, dom släpper ju bara tusen stycken så bäst att vara ute i tid, hehe. Fasen vad nice det ska bli, men kom ihåg att vi MÅSTE vara där innan 22... hmm billig kväll. I julklapp önskar jag mig pengar. Neeerå, vet inte vad jag önskar mig. Som vanligt. En bil kanske, eller en fettsugning. En massage går också bra, men jag kommer säkert gråta om någon börjar knåda för fy helvete vad ont jag har! Hela axelpartiet är som en stor dubbelknut, kramp och smärta.. Ipren kanske vore något, julklapp?

Vi har även inhandlat lite grönt barr med ljus i att ringla runt balkongräcket. Jag ringlade ungefär 30cm sen fick jag nog och skrek lite och sa att den där jävla skiten är för kort och det funkar inte... Jennie sa, "men ät lite mat nu istället" hihii så jag hoppas hon har löst balkongpyntet imorgon när jag vaknar för jag har gett upp. Usch, mitt tålamod är inte alltid som det ska.

Ikväll blir det lagmöte, så onödigt att jag spyr.
Men lika bra att dra på uniformen och brumma ner till min älskade postenterminal.

.and it just blows me away.

Inga kommentarer: