23 december 2009

god jul.

Åh nu är det lite julstädat här hemma... Eller golven skiter jag fan i, folket kommer ändå spilla sönder på juldagen ;) Närå, men de dammsögs ju typ i förrgår så nån måtta får det vara! Men jag fick en sån där mysig "fårskinnspäls" eller vad det är... Jag och Jennie bytte lite julklappar förut idag eftersom hon överger mig även denna julen och kommer befinna sig i Göteborg imorgon. Alla fall så har jag tjatat oså om att jag vill ha den där Ludde mattan, filten, myspälsen oså köpte hon den :) Och den är så juuuulmysig! Jag fick även en spikmattekudde, funka perfekt! Fick ännu mer klappar, lite badbomber och sånt mys... Hon är bra hon, vet precis vad en Nöt behöver!

Nu har jag förövrigt varit vaken i dryga 30 timmar, Jag ansåg det nämligen onödigt att sova efter jobbet. Puh! Men så har jag även hunnit med massa saker idag, så det var det värt. Den här glöggen jag just nu försöker surpla i mig kommer däremot vagga mig till sömns relativt snart så jag ska nog somna till Loving Annabelle, min nya favvis film :)

Imorgon blir det varm choklad med goda smörgåsar hos mormor och morfar klockan 11 och efter det ska jag hem till mamma och johan för en lugn stilla julafton.
Jag har väääärldens störta julklapps-säck med mig, hihi.

ciao bellas.

.jag tänker på dom som fattas oss.

Inga kommentarer: