22 december 2009

stress.

Jag är en dålig planerare, eller jag har inte så bra framförhållning. Igår planerade jag en raaaajd på stan med Betty, sen ändrade vi o skulle till Marieberg. Sen blev det försent så jag skulle upp på stan själv, vilket inte hände så jag åkte med min kära sambo till Marieberg vid 19, en julklapp mindre att tänka på kände jag att IMORGON då blir det stan... Idag alltså. Nu var ju jag på jobbet till klockan 07.00 imorse för att vara lite snäll så alla NI som har beställt klappar ska hinna få dom innan jul. Vaknade klockan 15, och herregud vad trött jag är. Suck. Blir således ingen stad idag heller, ååååh varför bor jag i förorten (rosta, stjärnhusen 10min gång upp på stan)?!?! Hursom, tar med mig Jennie och bilen och åker till Marieberg :D Elgiganten, Onoff och Systemet... Yeah.
Men hon bara spelar o spelar på sin gitarr framför guitar hero. suckie.

Puss hej.
See you later.

.on the highway to hell.

Inga kommentarer: