07 december 2009

det knakar av knäcken!

Åh det är underbart att starta jobbveckan och veta att jag bara kommer behöva arbeta tre nätter innan det är helg igen :) Denna lilla ledighet kommer otroligt väl till pass i detta pissiga gråa trista väder. Jag är såååå trött på mörker, tur det är juletider så man får ha lite ljus tända alla fall! Melissa Horn på onsdag kommer få mig att rysa!

Idag har jag fått jääääättegod frukost av Bettys, hemma hos Bettys. Kaffe och morotstårta, tack tack :) Sen mobbade hon mig lite när vi kollade på massa kort från i sommras och även en och annan videoinspelning.... Usch så jag beter mig ibland! Det roligaste är att jag tillomed övar på mina poosningar även i rörligt videoformat, och mina coola handtecken :) Usch, jag borde prata mindre när jag druckit en klunk öl. Plötsligt är det som om jag aldrig fått prata och måste ta igen all tid jag varit tyst... Men det var kul att se, hoppas bara ingen annan behöver beskåda videosarna där jag gör bekännelser "off the record" eller blir fotograferad halvnaken med fridas fot i min armhåla...

Jag har precis ställt en diagnos på mig själv... Min käke knakar ju som fan så fort jag öppnar eller stänger munnen, vilket blir lite jobbigt när det är helt tyst och man sitter i ett sällskap och äter. Jag googlade alla fall lite och kom fram till att jag har TMJ. Tack för den televerket. Så nu har jag hittat en övning som förhoppningsvis kan hjälpa mig bli lite tystare när jag tuggar min kebab. http://www.lj.se/index.jsf?nodeType=12&nodeId=26152&childId=1730




puss hej.

.nobody puts baby in the corner.

Inga kommentarer: