01 april 2015

njaaa

Precis just ju tänkte jag skriva något sådär AjmittiPrickFyFanPrecisExaktsåÄrdetJu.
Men det sket sig.

Det går inte och jag poppar popcorn istället. Jag gillar inte ens popcorn.
Jag borde lägga mig för att orka med imorgon. Men jag trotsar mig själv och smakar av vinet istället. Kollar på Biggest Looser. - tänker att vi vet väl redan vem som är den största förloraren?

Allt fladdrar runt, osammanhängande i den största av röror.
Och vem fan var ni? Ni som tömde mig på allt vad tillit heter. Är. Ni som sabbat så mycket och trasat sönder för många pulsådror.
Jag försöker förstå varför och hur och vem som i helvete gav er rätten. Men jag förstår inte. Är det karma är det mitt egna fel, men borde det någon gång inte bara heta "det var dom, inte du" och inte "skyll dig själv" ?

Det är kämpigt att cykla uppför även i medvind. Så det så.

Men whatta fuck, skit samma.
Jag vaknade med ett leende och det kan jag nog leva på till nästa gång.

.du sa inget här är givet, för sådant är livet.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: