10 september 2012

tillsammans.

Ännu en fab. helg till ända!
I fredags var de ju då kräftisar och paj hemma på Trumpetaregatan. Hur gott kan man få ha det? Helt fantastiskt!

Mina 24h sömn på 2dygn gjorde mig lite friskare faktiskt så upp tidigt på lördag för frukost och sen finhäng i Kumla med mina gamla brudar :) Fick som vanligt underbart fika hemma hos Carro och mysa lite med alla kidsen, nytillskottet i barnaskaran är Lisas lilla Astrid. När man ser en sån liten fem veckors bebis och sen spanar in tex Rut så går ju tiden helt sjukligt fort! Ibland skulle man vilja stanna den, tiden. Speciellt när livet ler mot en.

Drog en bio på kvällsningen med ännu ett gäng sköna brudar, Hamilton. Och ja man kan verkligen vänta tills den ligger ute på nätet för såååå bra var den inte. Men den dög, och jag dog. Nästan. Av sockerchock! Hej lördagsgodis.

Igår drog vi en roadtrip som heter duga ända ner till Linköping. Det tog tre timmar dit och tre timmar hem ;) men var otroligt kul nästan hela tiden ;) Hälsade på en moster, lite kusiner, hästar, hundar, höns och några dussin troll.
Glad var jag när vi efter hemkomst och delad pizza insåg att jag faktiskt var ledig hela natten. Och ännu mer glad blev jag imorse när frukosten i princip serverades på sängen (inte jättelångt mellan sovrummet och matsalen i det nya slottet...)

Nu är jag hemma och samlar energi för en liten dammsugning. Men badkaret gör mig inte jättepigg och kl 15 e det dags för jobb. Fiii fan vad jag ogillar att jobba eftermiddag, men en vecka borde jag väl kunna stå ut då.

Över och ut. På återseende med ett leende!

.och det bara håller i sig.



- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: