03 september 2012

happy people!

Woppa vilken underbar helg det blev! Pride överraskade till det positiva även om RFSL festen (som förväntat) sög stenhårt...
Paraden var toppen fin! Skuttade in där tillsammans med Frida och Vickan när vi såg mamma och moster vifta där inne med flaggorna :)
Festen i Stadsparken var även den över förväntan! Och i lördags fortsatte allt bara och gayfesten på Nivå var en av dom bättre, rrrrright Frida? ;)

Sen är jag ju tokigt underbart förälskad också i världens mest underbara människa! Ville bara fläka lite. Kiss me!















Nu är jag på jobbet... Hela systemet ligger nere, känns ju toppen. Inte direkt. Kom igen nu då it-gubbar och snabba på!!

När jag vaknar ska jag hjälpa hon den där jag skrev om tidigare att flytta lite. West side is the best side ;)

Nu ska jag dricka kaffe!

.löv is in the air, höst.

- Posted from my iPhone

2 kommentarer:

Frida sa...

Oj, jag råkade tycka på "och?" i mitt lyckorus över att du bloggat och även lagt upp snygga kort på dig.. eller inte ;)... Pride örebro var GRYMT!!!

Natalie sa...

Men och?! Hehe. Snygga kort på mig eller dig? Jag valde ut gobitarna ;)