27 september 2012

det gör så ont i den.

Typ varannan eller var tredje gång jag påminns om att jag är kvinna får jag så fruktansvärt sjukt jävla ont i magen. Idag e en sån gång. Inte nog med att det ska göra spyont i två dagar nu, nej jag har ju självklart haft smärtan från helvete i ryggen i nästan en vecka samt ett underbart humör. Fiii fan. Ska det vara så här? Va? Ska det det?! Insanos.

Jag som har köpt nya gardiner till vardagsrummet, lite rosa blommor och grejer (bla en asgrym lampa!) och vill pimpa upp min lya. Men jag kan ju för fasen inte röra mig... So unfair.

Inatt jobbar jag förresten min sista natt natt. På söndag börjar 4nätter/kvälls schemat! 17-02.30 med roterande lediga dagar. Jag längtar!
Men det kommer bli fruktansvärt tråkigt att inte få ha myskväll med min böna... Men å andra sidan blir det ju fler lediga hela dygn :)
You win some and you lose some, det har jag alltid sagt.

.take my pain away.

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: