01 juni 2012

pladder.

Det är inte det att det var bättre förr men idag tänker jag lite på allt som varit men inte längre är. Vissa saker och människor saknar man, vissa betyder noll och en hel del minns man knappt. Och de där med minnet alltså, fan vad dåligt det har blivit! Mitt alltså. Jag som brukar komma ihåg allt, aldrig behövt en kalender i hela mitt liv... Jag har ju tillomed hållt reda på andras liv genom bara minnet. Och nu är det lite som bortblåst.
Nattjobb eller ålder? Jag vet ju vad en viss liten människa skulle vilja få de till ;) men ja skyller på natten!

Tiden som är nu är fin och även om det finns människor man trodde bättre om visat sig vara något annat så vill jag verkligen fortsätta som nu. I det som händer.

Men nu ska jag åka och köpa lite mat! Har sovit alldeles för mycket och gjort lite mindre nytta än planerat. Nötskalet.

.allting kommer bli bra tillslut, du ska se att allting ordnar sig.


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: