19 juni 2012

krattad.

Jävlar vad dåligt jag har sovit alltså. Först kunde jag inte somna i vanlig ordning men väl somnad så vaknade jag en timma senare av den ljuvligaste lilla röst i telefonen. Sen kunde jag inte somna om igen, ett mycket dåligt tips vid sådana tillfällen är att göra iordning lite knäckemackor och käka i sängen. Sen dess har jag väl vaknat typ 1ggn i timman. Fantastiskt! Tack gode Schesus för kortvecka. Tackar mindre för att tvingas börja tidigare idag... Men ja, tiden går ju fort ;)

Imorgon börja Bettski hos oss, kommer bli grymt! På torsdag hoppas jag solen skiner för då ska jag hänga med Anna och Carro, längtar! Sen e det midsommar och alla vet att dagen efter är man lite trött så då blir de att viiiila. Sen e de söndag. Och snart om typ 3 eller 4 veckor e det semester! Yippiekaaayej.

Nu kaffe!

.you win some and you loose some.


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: