20 juni 2012

badass.

Somnade aldrig. Eller jo nån gång sådär efter 11... Hur fan man man vara så inååååt trött men inte somna?! Helvete vad sur jag blev. Har alla fall sovit på dagen, missat solen och inte riktigt hunnit sortera upp all tvätt än. Blev lite ledsen i ögat precis förstår ni.

Vänskap. Förlåt att mina vänner om jag är frånvarande ibland. Om jag inte ringer eller hör av mig 24/7. Om jag inte kan träffas jämt eller om det dröjer med svar ibland. Förlåt. Det är inte det att jag inte bryr mig, för vänner och familj är ju det ända jag bryr mig om! Men ibland har man bara vissa dagar när jag bara stänger av lite liksom. Det måste man väl få? Är jag en dålig vän? Det vill jag inte vara, inte alls.
Orden svider lite. Ingen av alla mina vänner "duger bara ibland", skulle det vara så skulle det inte kallas vän. Hoppas ni förstår det.
Gaaah, skit samma. Jag har inte tid att vara ledsen och verkligen inte orken heller. Men förlåt.

Nu längtar jag mig blå efter morgondagen eller ja mest kvällen. Ni kommer få mig glad igen <3
Och på fredag kommer jag le och må gött! Men på söndag, då kommer jag kunna sova gott igen... Alltid denna längtan.

.jag förstår verkligen inte.

Inga kommentarer: