07 juni 2012

de e sant.

Shit pommespinne vilken god natt det var inatt, på jobbet. Vi grillade lite körvisar, käkade pickles och dom där pommespinnarna. Drack cola och njöt kring lägerelden ;)
Dock jävligt tur att man inte käkar tjockkorv varje natt, hellu fetma. Så inatt blir de nog inget fredagsmys, får gnaga på en morot. Bra för mitt mörkerseende kanske...


Anyways, imorrn e det studentskiva! Yippie. Älskar att få träffa alla underbaringar och få skåla i bubbel! Senare på kvällsningen ska jag få träffa The Spett och kanske ta en öl med ytterligare finon. Skatteåterbäringen e alltid lika välkommen :)

Nu ska jag dricka kaffe. Och lyssna på Paganinikontraktet samtidigt som jag diskar. Bra dag!

.känslan att behöva gå mitt i någonting, inte okej.


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: