20 juni 2012

jobba.

Som jag älskar övertid. Puh. Men de e fan skönt att man får skratta lite alla fall.

Idag när jag vaknar tänkte jag ju sola lite och helst i Kumla. Men mamman jobbar kväll och jag kommer va pissetrött plus att de kanske vore bra att handla lite innan midsommar? Typ alkohol. Så ja, nej. Bara att bita i det sura och inse att jag kommer vara det största blekot ever skådat. Speciellt när vissa andra kommer vara svarta. Men alltid glädjer man väl någon ;)
Apporpå glädjer, jag glädjer mig massa men om det är på bekostnad av något annat så känns det inte lika kul. Men vad kan man göra? Det som händer händer och det känns så himla fantastiskt bra och fint, så please le med mig.

Nu ska jag läsa lite bok. Försöka få bort suset i öronen och huvudet och sakta skeda mig själv in i sömnen. Lättare sagt än gjort.

.men vad önskar du dig då?.


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: