31 augusti 2010

sår.

Hallå Tisdag!
Idag ska det donas och fixas och brännas och trixas... Ska snart gå upp från min sköna säng som har vaggat mig kanske någon timme för länge. Men kan vara för att jag blivit väckt hela morgonen, sms eller ringeling eller plingelipling. Och nej, jag tänker inte stänga av ljudet... Är gärna lite trött ;) Men nu ska jag duscha och åka till Marieberg tror jag, sen Ikea och sist Stadium. Rock it omkull.

Ibland liksom önskar man sig saker, men sen när man verkligen tänker efter så kanske man inte saknar det man önskar? Saknar du det du önskar? "'There just must be more to life than this'....Careful, 'cause you might just get your wish'"
Men inatt drömde jag att jag vann 50papp, tack. Det önskar jag mig faktiskt, pengar kan aldrig saknas för lite!

fast det är klart. att jag kan önska saker som jag inte alltid saknar också.

.salt.

Inga kommentarer: