24 augusti 2010

allt att begära.

Jävlar i havet vilka fina smällar det är utanför fönstret! Låter som om blixten slår ner i något stort varje gång åskan mullrar...
Så blev det då lite sjukskrivning, med tanke på att jag fryser med både luvtröja och gröna stora mjukisbralls under ett duntäcke kanske det var en bra idé?! Har precis kollat på I love you Philip Morris, bra film! Jag har även insett att jag ogillar att alla som jag tycker om bor så långt bort... Nej inte alla såklart, och långt bort är ju en def.fråga men jag saknar och jag kommer sakna!

Nu ska jag diska lite disk så jag kan laga lite mat. Eller, hemkörning kanske vore något? Donken, det är väl bra mat för ett sicko som jag? Raaaha, kanske de kanske. Den som lever får se, som vi säger.

.var sann mot dig själv.

Inga kommentarer: