25 augusti 2010

grek.

Har sovit i säkert tio timmar! Det är helt sjukt länge, brukar sova fem. Men är fortfarande trött, trött och trött. Feber go away! Det gör ont under huden, jag svettas när jag hostar och jag hostar inte lite heller... Men värst av allt är att jag fan är känslig på alla jävla sätt!
Hon skriver fint och jag tänker att "när den rätta dyker upp, då säger hjärtat till och då får huvudet säga vad det vill." Fast det är bullshit det med, och all bullshit gör mig irriterad. Just nu ogillar jag ordet irriterad sjukt mycket, för jag förstår det inte. Vad som menas med vissa saker..? Åh det finns så mycket fint och vackert att uppleva och jag vill bara göra det! Uppleva. Jag vill mest inte tappa bort någon, eller något, och jag har gjort ett val. You should know.

Well. Nu ska jag öppna upp och andas höstluft.
ciao bellaaaas.

Inga kommentarer: