30 november 2009

piss off.

Idag har vi tvättat här hemma, o nu står J och viker den. så sööööt! Jag lagade ju alla fall mat, har blivit godare men va tusingen... På fredag blir det idolmys här hemma och då mina vänner ska jag bjuda till med lite tacopaj, alldeles för länge sen!
Jag har även hunnit med att sms-bråka lite med min goda vän Anna, hon tycker jag suger och är en dålig människa för att jag inte hinner vara med och träna en timmas fotboll i Kumla imorgon. Tydligen klarar dom sig inte utan en sån jävla talang som mig, eller vad?! Hursom, imorrn är det jobbmöte och det känns som det går före.

Nu ska jag dricka lite kaffe och läsa lite i Jesusboken av Jonas Gardell. Den är bra, mycket bra! Parallellt med den lyssnar jag på Höstoffer av Mons Kallentoft(?) och så läser jag för 4e gången i mitt liv Mannen som kunde prata med hästar. Det är bra att kunna variera sig och hålla hjärnan igång med lite olika berättelser ;)

.ett hjärta utan skuld eller en skuld utan hjärta.

Inga kommentarer: