26 november 2009

En sömnlös torsdag.

Tjohooo det är torsdag och bara en ynka liten jobbnatt innan älskade helgen är här. Förstår inte riktigt vart veckorna tar vägen, det går sjukt fort! Jag blir nästan lite rädd, lite stressad inför framtiden.. Fast allt blir nog bra, och huvudsaken är väl ändå att jag har det bra nu? Det har jag, ibland bättre och ibland sämre, men bra nästan jämt.

På lördag kommer mamma och johan hem från deras låååånga semester i Mexico. Jag hoppas verkligen jag får träffa dom då, saknar min mamms lite :) Annars vill jag ha en lugn helg, mycket lugn. Film, spel och julmust! låter som underbar musik i mina öron.

Nu ska jag diska lite disk innan sömnen kommer och tar mig några timmar. Blir en lång dag för det kommer ju målare hit på förmiddagen och stannar säkert ett tag, mellan 13-16 ska jag tvätta. JAG MÅSTE GÅ UPP!! sen blir det att koka potatis till julbordet vi ska mumsa på inatten, får verkligen inte glömma och ta med rödbetsallden heller... Så gott för min lilla mage, stora. Nerrå, jorrå. Så atte. Nu skiter ja i de här.

Nattinatts. eller godmorgon.

.murar kan faktiskt rasa, eller plockas ner.

Inga kommentarer: