27 november 2009

in the name of love!

Fredagkväll. Åh tänk om det var fredag hela veckan, så jävla underbart!
Dagen har gått åt till att städa, pynta, putsat och njutit av att helgen är här. Tapeterna blev bra, det blev lite för mycket vitmålat, både här och där (fel vägg, jackor och matta....) Men vad gör väl det om hundra år, skönt och få ett litet mysigare kök :)
Nu ligger jag i min underbara soffa och dricker lite julmust.. Hejjar på Tove och Mariette i Idol, helt alena då Jennie är och hjälper Fia and Karin med lite flyttkartonger. Skönt att få sträcka ut sig i soffan och ha datorn på magen!

Imorgon kommer äntligen mamma hem! Dom kommer ju säkert vara bruna som pepparkakor, men det passar ju bra såhär i juletider... Hoppas jag hinner träffa henne i helgen bara.

Förresten så ska jag tydligen göra lite reklam. För en blogg. Som är skitbra! Bäst i Sverige, enligt bloggerskan själv. Man skulle kunna tro det är Kissie, men icke sa nicke! Utan en liten Stockholms polis, singelflata och bästa vän ;) Fridas blogg är underbar... om man gillar att läsa låååånga inlägg ;) hursom. http://iwannakisskissie.blogg.se/ TESTA! fast föräldrar ska tydligen hålla sig bora...

Nu ska ja värma lite glögg och mumsa en chokladnöt. mmmm.

.ge mig dig.

Inga kommentarer: