23 november 2009

bloggtorken.

Jag skriver ju aldrig i min blogg. Döööh. Neeehj. Vet inte vad jag kan dela med mig liksom... Inte för att det är så mycket spännande saker som jag inte vill ska komma ut utan för att det inte är så kul att läsa om mitt Farmville, mitt Wiispelande, eller vad jag äter för mat dagarna i ända. Sen har ju min bästa lilla Frida börjat blogga, och hon mina vänner kan verkligen skriva! Jag dör av skratt, nästan jämt. Tyvärr gjorde ju inte hennes mamma det när hon fick reda på sin dotters bloggadress och nyfiket satte sig ner för o läsa, hihi. Frida var sjukligt upprörd i ungefär en timma efter att hennes mamma skällt lite på henne "Fridaaah man ska inte prata illa om foolkh" men sen blev dom sams igen... Det bästa av allt är att Fridas lilla mamma trodde "GilmoreGirl" var ett skällsord.

Nu är helgen alla fall slut, Frida är i Stockholm och min Jennie är på jobbet. Jag ligger som vanligt i soffan och vaknar till liv innan jag ska ta en promenad till Lidl. Synd att det är så mörkt bara och att jag måste gå genom parken och riskera att bli våldtagen eller mördad bara för att få hem lite mjölk och mat. Äckliga män. ;)

Usch, önskar det var lördag igen, hade en sjukt bra helg liksom. Mysfredag, låååånglördag med promenad, bilkörande, förfest, Takida och efterfest. och söndag med kebabpizza. älska.

Okej, nu får det vara nog. To be continued.
ciao.

ps. "Hon tror att allt som kan byggas också en gång ska raseras
ändå håller hon om dig så ömt varje gång du är där"

1 kommentar:

Anonym sa...

Detta var en verklig kvalitet inlagg. Jag skulle så garna vilja skriva sa har ocksa - att ta sig tid och verkligen satsa pa att skriva en bra artikel ... men vad kan jag saga ... Jag skjuter upp det hela tiden och aldrig tycks fa nagot gjort.