26 november 2009

3½ timma.

Undrar varför man säger 'tre och en halv timma' istället för 'tre timmar och en halv' Rent grammatisk alltså?
Hursom så har jag alla fall redan vaknat, suck. Jag sov såååå skönt på min nyinhandlade kudde, den gav mig fina drömmar. Sen plötsligt PLING fucking PLONG och tre sekunder senare är hela lägenheten invarderad av målare... Hur tror dom jag skulle hunnit öppna? Jag visade alla fall mitt mössbeklädna huvud och sa att jag var hemma, vilket dom säkert redan glömt och kommer bli lite rädda när jag kliver upp och ur sovrummet. MOHAHAHA. Ska ju som sagt tvätta klockan ett, känns förjävla kul faktiskt. inte.

Passar på att kolla lite på Tre Kronor så länge, min lilla vän LittleMade tipsade mig om att ALLT och ALLA avsnitt finns på youtube. Himelskt ;)

-Rrrompa!

1 kommentar:

Mkay sa...

haha Tre kronor?! Crazy!