21 oktober 2008

vardag.

Tisdagkväll och bara dyga timmen kvar innan tredje arbetsnatten för den här veckan kan börja. Har vart en slapp dag, pluggat för lite (nada) i teoriboken och mest spelat bort lite pengar.. Ätit några (massa) godisar och legat under filten med kaffe. Det är ju skönt i sig men gaaaaah ibland önskar jag att jag var lite mer kreativ och tog mig för alla saker som finns att göra, ibland.

Funderar på en bio i helgen.. Några rekomendationer kanske? Patrik 1,5 vill jag ju ser men ser den lika gärna på dvd. Så kanske nån annan??

Btw så kollade jag lite på Gokväll tidigare och intervjuen med Sissela Kyle, vilken pärla! Helt helt underbar ju! Nu hoppas jag verkligen jag och Frida kan komma iväg o se hennes shox http://www.sisselashow.se/index.aspx

Over and out.

Inga kommentarer: