30 oktober 2008

feelings.

Jag har en stundande långhelg framför mig och den börjar ikväll på bästa sätt! Lilla mamma fyllde ju 50 och nu i samma veva är ju hennes (o min) lilla idolish i stan, Ulf Lundell spelar unplugged på Conventum och det kommer bli grymt! Ska handla lite sjyssta kläder på Lager innan kvällen bara, kanske även hittar nåt hett att ha på mig on saturday... Näst sista festen på Orlando, sen e det tack o hej.


Men som vanligt är det något som stör allt det vackra. Även om man alltid vet att ingenting är evigt så blir alltid smällen om det oundvikliga jävligt hård i magen... Det finns en liten varelse med fyra ben som inte kommer vara med oss så mycket längre och det smärtar, framförallt när jag vet vilken tomhet han kommer lämna efter sig. Kanske inte så mycket för mig, men det svider fan ännu mer nu.
Brillen, the one and only ;) jag ber en liten bön...

Nu blir de en dusch och sen häng med Snygg Rut.

kyss.

Inga kommentarer: