18 oktober 2008

soffmys.

Dags att förnya bloggen lite... Men va fan det händer ju inget spännande här i livet och om jag inte kan skriva nåt nytt får jag väl bara göra allt lite snyggare ;)
Nåt mer som blivit lite snyggare är mitt vardagsrum! Har införskaffat mig en ny soffa, så himla stor och skön. Ska försöka styr upp en liten bild på det hela men just nu ligger det nån och sover i den och jag vet inte riktigt om hon e så sugen på att ställa upp som soffmodell. Hehe.

Ikväll ska vi äta räkor, gott vitlöksbröd och massa ost. Det är en rätt seg dag så inget vin hann inhandlas men räkorna går väl att skölja ner med något annat gissar jag på. För att vi ska slippa käka isräkor så måste vi nog promenixa till affären nu, så time to wake up!

see you later.. nu e jag på gång igen ;)

Inga kommentarer: