31 oktober 2008

Jag var på Lundell igår och det var magiskt! Jag kan väl inte säga att jag är speciellt konsertvan, men har vart på ett par stycken.. Kent, Winnerbäck, Millencolin och alla tusen pridebesök men det här var nog den mest magiska spelningen jag sett. Jag skrattade, applåderade till skavsår i händerna och jag lät tårarna falla när han texter skjuter som en pil rakt in i hjärtat. Nerikes Allehanda ger han fem +, jag tycker fyra, han kunde väl kört nån mer klassisk hit men hursom så e jag sjukt nöjd med kvällen :) Spana in recensionen här http://www.na.se/meny/recension.asp?page=1&id=3&nr=16759

Det är Allahelgona nu, tänker på alla som är borta...
Ägnar en Lundell låt till er.

"Tänd ett ljus ikväll för din vän ikväll,
Stanna uppe någon timme till
Säj att du vill, säj att du vill
Tänd en eld ikväll för din vän ikväll
Allt jag vill är att få träffa dig
vänta på mig, vänta på mig"

Nu ska jag fortsätta den här underbara helgen med en fika och tjitter tjatter, Frida är i stan och det ska bli så mysigt :)
Ikväll blir det Halloweenpoker och mat hos Anna & Johan, jag kör dit med TessaC... Tjohooo vare ska gå.

hej.

Inga kommentarer: