19 oktober 2008

natt.

Klockan är morgon och det har för länge sedan blivit söndag... Vemodigt e ordet! Jag råkade somna till en gammal Beckfilm tidigare, men sen vakna jag såklart och så var det läggdags. Men till skillnad från en viss fröken som bara kunde sova vidare i sängen så blev jag piggis och kunde inte somna om. Har därför spelat massa på king.com men är fortfarande inte speciellt trött, blev inte väckt förrns 13.00 igår heller så vad kan man begära? Tur jag har ett nattjobb när jag är jordens största nattuggla :)
Fick förresten inte tjänsten men det känns som det kvittar, var ju mest intresserad av en högre lön liksom!

Ska nog gå och läsa lite nu, Parfymen, inte speciellt bra men har inget annat just nu tyvärr. Suckie suck! Och pengarna är slut så om den här veckan kan snabba på lite så det blir löning snart skulle jag vara oändligt tacksam.

BTW så smakade räkorna jättegott, sköljde ner med vatten och förrätten plus efterrätten bestod av två smarriga drinks :)

nighty night.

Inga kommentarer: