03 december 2014

Stardust

Jo men alltså nu har det gått några dagar. Några luckor har öppnats men varför jag har så jävla feta blåmärken på benen är fan så oklart. (likaså en annan sak men den e hemlig.)
Om någon vet något eller vill ge mig ledtråd tas det tacksamt emot. Kan jag anmäla någon?! ;) plus att jag önskar lära av mitt misstag, men då bör jag ta reda på misstaget liksom...



Det största misstaget 2014 vet jag i alla fall om. Det var Du. Eller kanske inte så mycket just du som i Hon utan mer hur fan jag ens orkade bry mig och försökte finnas trots kisset i min mun. Usch! Tänk om om inte fanns, då hade vi aldrig hänt och åren hade inte varit så bortkastade. Well, det misstaget gör jag alla fall aldrig om. Häxor ger dom bästa läxor. (Kom på den själv nu.)

Imorrn e det torsdag. Sen fredag! Woop woop.

.kom så vaknar vi tillsammans.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: