26 april 2010

smitheerens.

Jag skulle vilja förklara hur sjukt mycket man kan skratta med vissa människor ibland! Hur det liksom bubblar upp och övergår i ett hysteriskt skrattanfall. Vissa saker är så jävla kul, kanske inte precis när dom händer men definitivt efteråt. Cheeseballs i ögat, Rollator på stan, "var e freesbeen? här e freesbeen", ;PPPppPPpp

Alltså. Ett skratt förlänger livet och efter en helg med Anna och Frida så lever vi nog länge ;) Trots en del bittehet, baksmällor och tinnitus.

Idag är det måndag och vardag. Så sjukt tråkigt med vardag om jag får tycka till! Jag har tvättat, bäddat rent i min lilla säng och kollat på Förkväll. Så jävla tråkigt att jag mår illa. Men snart är det valborg, jag älskar valborg! Våren kommer tillsammans med eldrök i min näsa och from fredag är vintern slut slut slut...

Nu kommer Anna med mjölk! KAFFE, jag vill ha KAFFE.

Inga kommentarer: