12 april 2010

Shit shit shit vad härligt det är med sol i mina solglasögon! Det är puls innanför skinjackan and I'm alive. Jag vaknar upp nu, en måndag och ler, åt livet! Det för mig fasen hitan och ditan hela tiden, men just nu är jag så glad att äntligen få positivitet i mitt liv igen. Jag väljer att inte fokusera på det negativa just nu, för det är så ovärt! (laga bil, ta bort ett namn på dörren, ha ångest över stalkersms mm.) Gud man kan ju tro att jag är kär, men SNÄLLA nej. I just love this crazy life..
Frida Afr0dite Spinky Coopie Söderholm var ju här i helgen och förgyllde tillvaron, och hon har också en mycket fin skinnjacka förövrigt. Anna Thylle Ponani Skinnjacka Korvkiosk Thybell, Jag och Spinky Frida hade fredagsmys med för mycket vin och för lite Så ska det låta enligt mig men men. Vi hade alla fall en liten förfest på fredagen inför lördagens bravader på Rockklubb. Så jävla rockiga var vi i våra skinnjackor och svarta små byxor! Lördagen kom, och shit shit shit igen vad kuligt det blev! Virus var bra, men dom som spelade var ju lite bättre... Jag och Frida var plötsligt Benefits Ofs största fan, som vi hoppade! När spelningen var slut kom vi på den briljanta ideén att åter en helg besöka Ritz. Så jävla nice! Anna tror att vi är sponsrade där nu, men det tror inte jag eftersom vi får visa leg hela jäkla tiden ;) Men ser man ut som en 19åring så gör man!
Put it on the Ritz!

Nu skiner solen som sagt, jag är vaken och ska pula lite äggröra och kaffe till frukost. SEN PROMENAD. puh.

1 kommentar:

Afr0dite sa...

Hihi.. Underbar helg..och jaa jag är så himla SLIM!!! Löve You my nuttsie...