31 januari 2015

morny glory

Morgonkvisten.
Mysig ändå, när en vaknar upp och vet att det väntar en dag hemma och ingen kan klaga, det är jobbhelg om så bara jour men ändå.
Kaffet rinner ner och telefonen omkopplad. Jag sömnlös.

Ramlade i badrummet igår. En riktigt ful äckelramling, grotesk. Skulle ner i badet så var inte direkt påklädd heller... Fy fan vad det måste sett ut. Vattenglaset hamnade alla fall i handfatet, tusen bitar men jag slapp skära mig. Ryggen vek sig dubbelt, bakåt, över badkarskanten. Den har idag intagit en lilablå smurffärg. Fötterna flög in i kaklet och huvudet gjorde eko mot golvet. Men va fan, jag överlevede ✌️

Avslutade gårdagen med film, Min sk pappa. Bra! Mycket bra faktiskt. Att jag grät kan ha att göra med pms, det förflutna eller minnet från det tidigare toalettfallet. Jag vet inte och kanske spelar det inte någon roll? Helgen ska ägnas åt True detective, inte sett en minut av den och det är tydligen otroligt dumt att missa den, so they say.

Sen somnade jag, drömde så verkligt. Älskar när jag drömmer om livets kärlek och så vet jag verkligen inte ens vem människan i drömmen är. Svårt att göra en bildgoogling också. Hopplöst typ.



- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: