19 september 2014

Freeeeday.

Alltså jag orkar inte med mer politik snart. För min egen skull. Jag går ju runt och är förbannad hela tiden. Åååh varför var det tvunget och bli såhär? Tänk om alla som hade tänkt röstat på FI men ångrade sig för att stödrösta på sossarna istället inte hade gjort det. Slår typ vad om att regeringen hade varit satt nu och att livet skulle vara lite mer vackert.
Och tänk om inte en jävel hade röstat på Sverigedemokraterna. Det var fan bättre förr.

Nu ska jag skita i det där några timmar. Åka till jobbet för ytterligare lite fredagsmys framför datorskärmar och headset som kliar i örat. All work no play. Men det blir nog bra. Ska ha jouren i helgen även och jobba mig svett. Eller kanske inte.

Kan det inte hända något litet spännande snart? Som är fint.

.kaffe, jag måste ha kaffe.

Inga kommentarer: