30 oktober 2012

Usch.

Saker att störa sig på.


  • Ha det så kul i era länder ni ska besöka i x antal månader. 
  • Nej du är fortfarande inte swag, du är tönt. 
  • Provocerande fula människor. 
  • Jag är för hen, men jag förstår att människor kan ta fel på en pojke vs flicka om kläderna är desamma på bägge och håret i en Tintin-lugg. 
  • Privata Instagram. Lägg upp bilderna på facebook för fan där du bara har dina vänner? 
  • Jag är inte bara mamma, jag har tre mamma kompisar också och vi har feta barnvagnar med vinterdäck och vi måste gå i bredd eller 1,5cm precis bakom dig. 
  • Att det bara finns Egg and bacon i annonserna på Hay Day. Cool. 
  • Uppdatera aldrig Spotify, alla offline listor försvinner. 
  • Ska du ut, ska du dansa. Tvätta dig för i helvete och ta på lite deo och parfym. Tack. Är du extremt svettig, duscha mer än en gång i veckan. Tack. 
  • Tjat. 
Annars är jag rätt oprovocerad. Och glad i hjärtat. Av mitt hjärta. 
 
Nu ska jag fixa lampjäveln på bilen, jippiekajeeej. 
 
.och jag ska ooooa hela natten, ooooa hela dan.

Inga kommentarer: