05 oktober 2012

Dagen.

Livet idag har varit så gott! I ordets rätta bemärkelse också :)

Vaknar utvilad strax efter 11, får smoothie serverad av världens bästa. Myser lite framför tvn innan Betty anländer till stan. Går en liten promenix i underbart höstväder och njuter av lunch på Java och lite catch up snack med göteborgaren. Hon blev förövrigt förvånad över att solen sken, där borta i väst har det regnat i 2veckor... Surprise!!

Blir upphämtad av min sköna böna och landar framför Dark Shadows. Bra film! Ska bara se klart den, fattar inte att jag alltid somnar till alla jävla filmer. Men men.

A osen gjorde vi kantarellstuvning till rostade mackor! Smurren som uppstod.

Och nu ligger jag i badet med ett stooooort glas cola! Happy över att det e det lilla som gör allting så stort. Kärlek!

Imorrn kommer Peter och jag tänker dra till Hallsberg på lite mat, hoppas jag e välkommen ;)
Lite öl slinker nog också ner förstås...
Men nu ska jag chilla med mig själv, läsa lite. Spela lite Xbox och slutligen sova gott i väntan på att hon den dära kliver av sitt nattpass. (Dumt att jobba samtidigt som mig tydligen ;))

Ha de gött!

.always look at the bright side of life.


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: