04 oktober 2012

gomorrn.

Det finns inte så mycket att skriva om.
Mer än kärlek och det är ju allt men liksom, för stort att kunna plita ner. Faktiskt.

Det blir ju så ibland, att torkan kommer. Orden bränns fast djupt inne någonstans och vill inte hitta ut. Ju mindre jag skriver desto sämre blir motivationen även.
Åh om jag bara kunde få skriva massor, om allt. Det är ju det jag vill, och det som saknas. Att skriva. Ge mig något att skriva om.

Nu ska jag sova så jag snart kan få vakna av att den galet underbara varelsen som säger att jag är hennes kommer hit. Jag gillart.

.älskar.

2 kommentarer:

Frida sa...

Jag behöver dig. Kom hit och rör om. Jag behöver något att skriva om ..... lite så du tänker..?

Natalie sa...

Jag vill inte att så mycket rörs om, men vad fan ska jag skriva om??