08 juli 2012

Hallå där.

Ännu en helt jävla fantastisk helg till ändå. Okej, kanske tog i lite med tanke på jobbet igår men ändå. Vino och fint häng igår, shots dans och fylleslag ;) En viss liten böna började hacka sallad mitt i natten och med tanke på att hon knappt kunde stå upp så härjade jag lite och sa att jag tar över. Resultat=sönder hugget finger


Ikväll blev de Strömpan efter en inte så torr förfest hos mig. Före i kön och sköna snubbs där inne. Saknade dock faktiskt den skönaste människan i livet men man kan ju inte få allt jämt. De har vi väl lärt oss vid detta laget.

Nu ska jag skeda en av mina finaste vänner in i sömnen och längta tills klockan slår tre. Jag älskar att längta, även att sakna kan vara lite mysigt. Men bäst av allt är ändåsååå när längtan övergår till mötet och man bara får njuta av stunden. Hjärta.



.godnatt min skatt.

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: