12 juli 2012

the final of countdown.

Det är semesterkänslor i min lilla kropp!
Jobbet inatt gick skitbra och jag var inte bitter så jättemånga gånger ;) Spanks Spetty! :)

I helgen åker jag till min älskade lillasyster i Uppsala för lite lantliv med hästar och mys. Man kanske skulle ta med sig ett par ridbyxor. Herregud, jag har ju inte ridit på år och dag... Men jag var ju grym på den tiden det begav sig ;) Haha åh jag minns när jag och Elin var ute och red en gång (nu snackar vi typ 15år sen...) och hennes lilla shettis får ett jävla ryck o bara drar iväg från mig och min häst. Paniken som uppstod när lilla systern vild och galen typ 8år på en ännu vildare häst försvinner bort i horisonten. Jeeeesus said Jesus. Den behöver vi inte köra en repris på? Även om jag väl iså fall tror att det nuförtiden skulle vara jag som flög iväg som en vante. Iiisch. Kanske skippar ridningen och bara klappar lite på hennes små tuffsisar istället :)
Nej men nu ska jag väl dra på mig nattkläderna eller snarare av och hoppa ner i sängen. Idag är lite av en sorgens dag, om Alvida inte mirakulöst nog blivit bättre. Jag ringer när jag vaknar mamma! <3

.ja jag tror på mirakel, jag tror ju på dig.

Inga kommentarer: