23 juli 2012

fire.

Alltså ska man kommentera dålig uppdatering eller inte? Känns ju lite väl bloggpro'stylah' och det e ju inte riktigt jag...
Dom som läser ofta er redan att jag inte skrivit på några dagar och andra som bara googlar "nöt blogg örebro" kanske inte bryr sig så hårt om när jag skrev sist?
Aj don't know.

Det jag vet är att syster är 10mil från Barca, med hennes snubbes familj. Exakt där det brinner undrar ju jag då?! Hon hör ju aldrig av sig heller. Blir tokigt nervös. Mamma och Johan drog även dom bort så snart landar dom på Cypern, stekare!
Jag ska då ta hand om lilla katten och huset, mysepys. Men först ska jag nog kliva upp nu och göra lite smurrig frukost åt mig och hönan. Så jävla märkligt, att hönor äter ägg liksom. Like a dream ;)

.to be continued.


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: