22 juni 2011

riverside.

Idag har varit en lite dan för dagen dag.
Åkte hem till mamma och fick lite kaffe, plockade smultron och utforskade vinden. Herregud varför har dom sparat allting?! Hittade typ en gammal spetsbh sen jag var 12 liksom, i en kartong. Kul minne?! Nej dit med en container och kasta skiten, eller kanske inte allt. Mitt i allt hittade jag en saknad sida från mormors gamla drömbok, som numera är min. Den som letar skall finna, som man säger.

Nu ligger jag alla fall nerbäddad, väskan är packad men mitt hår e inte färgat och disken e inte diskad. Tur att jag inte ska vara hus sjukgymnasten förrns 10,45, då har jag ju hela morgonen på mig! Ja just.

Jag ska alla fall se minst ett avsnitt av Game of thrones nu innan jag somnar, avsnitt sju. Som jag längtat!! ;)
Laddade även hem Kallentofts nya "Den femte årstiden" som  ljudbok nyss och förde över till min älskade iphone så nu har jag nåt att göra i bilen ner till bästkusten också.

Om vi inte hörs förr så senare, men då kanske midsommar redan varit så passar på att önska er En glad midsommar. Som jag älskar den natten, den bästa av dom alla.

.be mine mine mine be mine.

Inga kommentarer: