10 februari 2009

Laffy tuesday.

Mohahaha jag älskar att få göra som jag vill, inga krav, utan bara få sova så länge som kroppen behöver! Hade tvättid idag vid ett, men jag somnade ju så himla sent imorse så jag skippade den och gick upp halv fem istället. Är det inte underbart så säg?! Jag tog en cola och lite jordnötsringar till frukost, iklädd mjukisar och mössa och bara njöt i min stora soffa.. Men nu har jag lite ångest, jag skulle ju tvätta!! Och diska. Och dammsuga!! Sortera in förra tvätten i garderoben!! Och jösses, jag måste plugga mer teori.. Men jag får se det som så att det är en dag imorgon också och kanske bara diska och damma lite idag :) Snyggot kommer snart från jobbet och då kan jag inte hålla på och vara alltför huslig, jag e ju inte sån liksom.

På fredag ska vi fira syster som fyller 20 och kusin som fyller 18. Lördag är en dag för alla hjärtan, som om det inte är alla hjärtans dag varje dag? Hursom så röstar jag för potatisgratäng tjock med grädde och vitlök och så nåt smaskigt kött till det, rödvin och en bra film!

So long.
ciao.

Inga kommentarer: