21 februari 2009

Det är natt och jag är trött och det gör mig glad :)
Att sova på natten ger mig så mycket mer, är utvilad hela dagen och kan somna trött på kvällen! Inte för jag vet vad som händer imorgon kväll men om lyckan är med mig så blir det säkert nåt harmoniskt för själen! Ensam i soffan eller med vänner ute spelar inte så stor roll bara jag får ett lugn känns de bra.
Jennie är i Göteborg och jag avundas henne lite, kanske hade jag kunnat följa med men det blev som det blev och jag har haft en underbar kväll i goda vänners lag! Vi har druckit vin, filosoferat och vräkt ur våran längtan... Efter något, och får man inte något eller något kan man väl alla fall ha en hund ;)

Nu ska jag nog gå och lägga mig i mitt nystädade sovrum, sköna säng och läsa Vit Oleander, fick låna den av HG och den är grym. Böcker som får mig att vilja skriva är dom bästa!

Nattinatts.

puss på dig mamma! (som väl e den ända som läser?) ;)

Inga kommentarer: