24 februari 2009

kärlek och hat.

Livet förändrar sig plötsligt en dag. Sekunden efter den lyckligaste tiden i livet kan göra dig till någon annan. Något händer som du inte för ditt liv hade räknat med och plötsligt blir allt man sagt och gjort bara ett meningslöst tidsfördriv. Jag lider med min lilla syster som får utstå avskum efter avskum. Hur kan man någonsin lita på människor igen?
Hur fan kunde du?
Kärlek kan ta slut och det är ingenting man rår över, jag har bara lärt mig att försöka göra det så ärligt och smärtfritt som möjligt. Men man bedrar inte människor, man tar sitt jävla ansvar som människa och ser till att inte krossa andra!

Idag har jag gjort "lilla uppkörningen" och det gick ju som det gick. Först skitnervös, missade ett par skyltar... grattis nattis. Sen backade jag snett och inte rakt som var tanken. Jag bromsade även för gult men tji fick jag för jag kom 10cm över linjen, tjofaderittan tio fingrar i...... Fast det var rätt kul och jag lär mig ju oftast varje gång jag gör ett fel och snart har jag väl gjort alla ;) Lite mer teori på skolan och en avslappnad kropp när det väl är dags så borde det gå vägen. Håll tummarna, okej?

Nu disk, sen kyckling o keso.
Ciao.

.egoist.

1 kommentar:

Anki sa...

Du är så klok mitt hjärta, skriver så bra, Älskar dig sååå mycke. Mamma