07 augusti 2012

thank you.

Stockholmsveckan är över för i år. Varför ska det gå så fort jämt, helt sinnessjukt galet.
Iofs är det lite skönt att vara hemma, har ju inte varit det så mycket denna semester och tack mina små skatter för de! Mest tack till dig diamanten ;)

Några dagar kvar av semestern har jag ju iofs, skiner inte solen ska jag mosa film och tvspel och lite sånt dära. Kanske en dagstripp hitan eller ditan. Allt för att inte tänka på stundande höst och alla dessa jobbnätter som aldrig tycks ta slut...

Drog förresten en liten avstickare till Gripsholms slott förut på vägen hem från kära huvudstaden! Vi bara roar oss ;)








Vill även här tacka Frida min underbara (lite känsliga) men helt fantastiska vän för en veckas uppehälle och för otrrrrroligt grym fest (i fredags, den där flatfesten på Aspudden som hade Sthlms o alla andra städers snyggaste flator på plats) ;) Du gör mig glad!

Nu blir de film i väntan på hon som sjunger fjärilar in i mina trumhinnor och ner i magen.

.we can all rise from the dark.

- Posted from my iPhone

1 kommentar:

Frida sa...

Puss min baby.... / cry baby Frida (älskar att gråta ut på din hårda känslokalla axel)